internetový armádní magazín

MiG-35 pro ruské letectvo

23.03.2016 07:40

Jak již bylo v minulých dnech uvedeno, ruská společnost RSK MiG právě dokončuje sérii víceúčelových bojových letounů MiG-35 určených pro zkušební program MO RF, který má být zahájen letos v létě. Kolik letadel obsahuje tato série určená pro zkoušky nebylo zatím oznámeno, ale společnost RSK MiG očekává, že letos obdrží závaznou objednávku na minimálně 37 kusů nových MiG-35, jejichž výroba bude zahájena v brzké době a první kusy budou předány ruskému vojenskému letectvu ještě před koncem roku 2017.

                                          MiG-29M (izd.9-61S) - základ pro nový MiG-35

                                       (foto: Max Bryansky / A.net / se svolením autora)

 

Připravovaný MiG-35 je téměř zcela nový letoun, který se pouze svým vzhledem podobá MiGu-29. Tento stroj má zcela nový lehčí drak, nový systém řízení letu, zcela nové vnitřní uspořádání s podstatně většími palivovými nádržemi a účinnější motory pocházející z rodiny RD-33 vybavené tryskou s řízeným vektorem tahu. Stroj existuje v jednomístném i dvoumístném provedení postaveném na zcela stejném základě, což zjednoduší celý proces výroby a následné údržby. 

MiG-35 disponuje zcela novou sadou avioniky, která obsahuje moderní radiolokátor Žuk-MA s aktivní fázovanou anténou. Tento radiolokátor je schopen sledovat stíhací letouny protivníka na vzdálenost větší než 150 km. Na letounu je též nový lokalizační systém OLS s televizním i infračerveným kanálem, který má kromě jiného též usnadnit boj s cíli s charakteristikami nízké radiolokační zjistitelnosti jako jsou americké stroje F-22A Raptor nebo F-35 Lightning II. Boj s vysoce vyspělými protivníky má umožnit i nová sada systémů radioelektronického boje.

RSK MiG se s novým letounem MiG-35 pokusí prosadit i na světových trzích. Militarybox, CC BY-SA

 

 

 

Dřívější zpráva 17.3.2016 : První letouny MiG-35 budou předány k testování ještě letos

 

Diskusní téma: MiG-35 pro ruské letectvo

Datum: 23.03.2016

Vložil: Pavel

Titulek: Vektorovatelné trysky

Odkud je čerpána informace, že letoun bude mít vektorovatelné trysky ? Doposud se všude počítalo s tím, že trysky nebudou možňovat změnui vektoru tahu, tak mě informac euvedená v článku celkem překvapila.

Datum: 23.03.2016

Vložil: SD

Titulek: Re: Vektorovatelné trysky

Mě taky, podle mě to bylo jen nesprávně pochopeno redakcí díky doslovnému překladu zprávy.

nicméně nikoli jako standard pro všechny vyrobené Mi-35.

Mig-35 se snaží zaujmout převážně zahraniční uživatele, proto ta bohatá výbava a proto se požaduje málo kusů.

V Rusku údajně běží vývoj lehkého stíhače 5. generace, který má Mig-35 nahradit.
Také údajně se pracuje na náhradě Mig-31.

Rád bych o vyvíjených letounech věděl více+ nějaké obrázky.ě mezi řádky je uvedená informace, že vektor tahu je možnost určená pro

Datum: 23.03.2016

Vložil: Militarybox

Titulek: Re: Re: Vektorovatelné trysky

Lze připustit, že motory strojů pro VKS RF vektorovatelné trysky mít nebudou, protože se nejedná o informaci zdrojovanou od RSK MiG, nebudeme se za tuto informaci nijak bít, ale nejedná se o nějaké nesprávné pochopení doslovného překladu: ..... более эффективные двигатели, а также сопла с управляемым вектором тяги.
U RSK MiG se sice pracuje na budoucí náhradě MiG-35 (podle VPK, nebo prohlášení Rogozina), ale vývoj náhrady MiGu-31 dostal přednost.

Datum: 23.03.2016

Vložil: SD

Titulek: Ne

Nechtěl jsem, znevažovat práci redakce, to v žádném případě.

Datum: 23.03.2016

Vložil: Militarybox

Titulek: Re: Ne

Ne, ne, tak jsme to vůbec nebrali. Pokud se diskuze odvíjí směrem k technice, tak je to jenom dobře, že zde jsou různé názory a objevují se různě získané poznatky a informace. Nejsme všeználci, ale obyčejní omylní lidé, kteří jsou schopni přijmout informaci i z volné diskuze.

Datum: 24.03.2016

Vložil: veterán 47

Titulek: Re: Re: Ne

V informáciach o vývoji MiG 35 sa vždy predpokladalo, že motory budú vybavené vektorovaním ťahu. MiG 29 OTV s vektorovanými motormi mal byť akýmsi demonštrátorom budúceho MiG 35. Ale MiG 35, ktorý sa zúčastnil SIAF na letisku Sliač v roku 2014 nimi zrejme vybavený nebol. V letovej ukážke to nebolo vidieť a na stojánke bol dobré zakrytý, preto sa trysky nedali porovnať s klasickou 29-tkou.

Vyhledávání

 

 

 

 

faynmobil120x600.gif