internetový armádní magazín

Rheinmetall nabízí Indonésii střední tank na podvozku Marder

04.11.2016 13:25

Německá firma Rheinmetall nabízí Indonésii vlastní střední tank na podvozku bojového vozidla pěchoty Marder. Jeho demonstrátor nyní předvedla na vojenské výstavě Indo Defence 2016 v Jakartě, kde byl představen i projekt konkurenčního vozidla MMWT od firem FNSS a PT Pindad.

Demostrátor německého vozidla je vybaven italskou bojovou věží Melara Hitfact I, která je osazena 105mm kanónem L52 a 7,62mm spřaženým kulometem, ale v sériovém provedení by tank měl dostat modernější věž typu Melara Hitfact II.  

Německý nabízený střední tank počítá se čtyřčlennou osádkou, takže své místo ve věži má také nabíječ. Militarybox, CC BY-SA

                   demonstrátor středního tanku od firmy Rheinmetall na podvozku Marder

                                              (foto: Rheinmetall / twitter / FU)

 

 

Diskusní téma: Rheinmetall nabízí Indonésii střední tank na podvozku Marder

Datum: 04.11.2016

Vložil: alexa123

Titulek: .

Koľko rokov resp. kilometrov majú za sebou tieto podvozky Marder? Pretože donekonečna sa ich životnosť predlžovať nedá.

Datum: 05.11.2016

Vložil: Rase

Titulek: Re: .

Mno u Rheinmetallu si očividně myslí něco jiného. Vozidlo Lynx nabízejí všude možně (teď třeba je v Austrálii) a pokud by byl zájem, část by se dala postavit na původních Marderech, případně obnovit výrobu.

http://palba.cz/viewtopic.php?f=324&t=7109&sid=fc4119bce2ab7338520b4da5c3cfdee3

Datum: 06.11.2016

Vložil: Xawier

Titulek: Re: Re: .

Nicméně to není odpověď na otázku, jakou životnost bude mít takto přestavěné vozidlo? Protože myslet si a tvrdit můžou co chtějí, faktem ale je, že donekonečna se prodlužovat nedá prostě nic! Každé takto upravené/modernizované vozidlo bude mít asi trochu jinou životnost, podle toho, co mělo v minulosti za sebou...

Datum: 07.11.2016

Vložil: Rase

Titulek: Re: Re: Re: .

Jako příklad dám tanky Leopard pro Bundeswehr, které Němci modernizují z verze 2A4. Počítá se s jejich další modernizací a minimálně s podvozky se počítá i po roce 2030. V podstatě zůstává jen ocelový svařenec ze kterého je korba nebo věž. Podobně se repasují americké Abramsy. U Lynxe je to určitě podobné. Samozřejmě u ojetých Marderů zůstává většina dílů původních, nebo se jen vymění vadné části. I tak se ale neprodávají zrovna levně (ne jako třeba BVP-1/2), ale jaká bude u nich životnost netuším.

Záznamy: 1 - 4 ze 4

Vyhledávání