internetový armádní magazín

Tatra míří na EUROSATORY

15.06.2014 13:00

Ve dnech 16. až 20. června proběhne v Paříži (Villepinte) na výstavišti Paris-Nord další ročník významné výstavy výrobků z oblasti obrany a bezpečnosti EUROSATORY - Salon international de la défense terrestre et aéroterrestre.

Mezi společnostmi, které budou na tomto velkém zbrojním veletrhu vystavovat své výrobky nebude chybět ani česká firma Tatra Trucks a.s. z Kopřivnice. Ta na veletrhu bude vystavovat svá nákladní vozidla, která mají mezi zákazníky z oblasti vojenství velmi dobrou pověst, a to díky své vysoké průchodnosti terénem, originálnímu podvozku, vysoké odolnosti a malé náročnosti na údržbu.

Tatra Trucks a.s. hodlá v Paříži představit jednu svoji horkou novinku, a to ve formě úplně prvního logistického vozidla 4x4 s pancéřovanou kabinou splňující normu STANAG 3 - 3a/3b. Toto vozidlo T815-7 4x4 STANAG 3 bylo u Tatry připraveno ve spolupráci s izraelskou společností PLASAN SASA, která se specializuje na vývoj a výrobu ochranných systémů pro pozemní techniku, leteckou techniku i pro ochranu osob.

Kabina nového vozidla poskytuje vysoký jízdní konfort a je kromě pancéřové ochrany vybavena i speciálními kompozitními sedačkami, které mají v případě výbuchu nálože pod vozidlem absorbovat nemalou část přenesené energie a ochránit tak zdraví členů posádky. Novou kabinou se Tatra dostává do čela současných trendů ve zvyšování odolnosti nákladních automobilů a ochrany osob.

Doufejme, že nová Tatra zaujme zákazníky a pomůže k návratu kopřivnické značky na výsluní. Militarybox, CC BY-NC-SA 

 

Diskusní téma: Tatra míří na EUROSATORY

Datum: 17.06.2014

Vložil: Lukas

Titulek: tatra

Móc povedená kabina, účelná a moc pěkná, radost pohledět !! Má to auto nějaké speciální pojmenování?

Datum: 17.06.2014

Vložil: Militarybox

Titulek: Re: tatra

Speciální pojmenování? V materiálech Tatry je to T 815-780R59 19 270 4x4.1R, TATRA 4x4 High Mobility Heavy Duty (HMHD).

Datum: 15.06.2014

Vložil: Jirka4form

Titulek: Tatra

Mám určité drobné výhrady ke koncepci podvozku s výkyvnými polonápravami, ale Tatře a jejímu novému vedení strašně fandím. Na rozdíl od názorů vedení automobilky, bych však šel i do vývoje nových vlastních motorů.

Datum: 17.06.2014

Vložil: Tatroš

Titulek: Re: Tatra

Vývoj nového motoru je určitě velmi drahá věc, ale když se ten motor povede, tak s úpravami vydrží ve výrobě třicet, čtyřicet let, takže bych byl taky pro vývoj nového motoru. Tatra by s klidným srdcem měla opustit vzduchové chlazení, i když je to velká tradice a má to své výhody a pustit se do "vodníku". Vývoj vzduchem chlazených motorů je jak boj s větrnými mlýny. Stejně do aut montuje i motory cizích výrobců, které taky mají vodní chlazení.

Vyhledávání