internetový armádní magazín

Ukrajinský Antonov vyzval USA ke společnému projektu letounu An-77

05.07.2017 14:25

Ukrajinská společnost Antonov vyzvala Spojené státy ke společnému vypracování projektu vojenského transportního letounu An-77. Antonov ve svém návrhu počítá s širokou účastí amerických leteckých výrobců a dodavatelů zařízení. Letoun An-77 by podle Antonova mohl zaujmout pozici mezi stroji Lockheed C-130 Hercules s nosností do 21 tun a Boeing C-17 Globemaster III s nosností až 76 tun.

Projekt An-77 je založen na letounu An-70, jehož vývoj byl zahájen v Sovětském svazu již v polovině sedmdesátých let, a jehož první prototyp se po řadě různých změn ve vývojovém programu dostal poprvé do vzduchu v prosinci 1994.

Sériové výroby letounu An-70 nebylo nikdy dosaženo pro rozpory mezi Ukrajinou a Ruskem. Militarybox, CC BY-SA

                                                                    Antonov An-70

                                                          (foto: V. Kuzmin / CC BY-SA)

 

Diskusní téma: Ukrajinský Antonov vyzval USA ke společnému projektu letounu An-77

Datum: 07.07.2017

Vložil: Mirra

Titulek: mimo

Antonov má peška že zůstal sám jak kůl v plotě. USA mají Boeing, EU má Airbus, Rusko má svůj konglometrát kde je Iljušin, Jakovlev, Suchoj a Čína tuším svůj Comac, jižní Amerika Embrarer. Antonov zůstal po tom neštastném konfliktu sám a myslím že před pár měsíci se psalo o tom že mu ruská korporace silně přetahuje personál. Takže pokud se nestane zázrak tak to má tahle slavná letecká kancelář spočítané. A jak tu někdo psal, že kdyby to tehdy dali do paktu s Němci - těžko říct jak by to dopadlo, ale obávám se že jako u nás s Aerem Vodochody.

Datum: 07.07.2017

Vložil: vombat

Titulek: Re: mimo

Samozřejmě že investor ze západu není kouzelný proutek který vykouzlí zářnou budoucnost. Může pomoci nahoru např: Škodovka, nebo podnik aspon udrží na hladině. např: Aero Vodochody. Tedy "udrží na hladině" Aero má po zhroucení Ruských trhů na něž byl jednostranně orientován. Následné peripetie s transformací na pružnou firmu opět plusové čísla. Dlouhodobě roste zisk i počet zaměstnanců. Kupříkladu v roce 2014 utržila kolem čtyř miliard korun. Takže Antonovu by nevadilo dopadnout jak Aero růst zaměstnanců a zisku. Bohužel jak jste trefně napsal právě že zůstal mimo. No a vypadá to že ted už je pozdě aby ho někdo chtěl Ukrajinský stát na subvence rozhodně nemá. A zahraniční investoři nemají zájem. An 77 je pokus jak nějaké nalákat. Nic víc nic mín....

PS:Nový prezident Aera, Giuseppe Giordo, byl v letech 2011 až 2015 ředitelem Alenie Aermacchi, největšího leteckého výrobce v Itálii s více než 11 tisíci zaměstnanci. To je ta firma která spolupracovala s rusi na cvičném letadle Jakovlev Jak-130 (‘Mitten’)...

http://ruslet.webnode.cz/technika/ruska-technika/letecka-technika/a-s-jakovlev/jak-130-mitten-/

Datum: 06.07.2017

Vložil: Nikdo

Titulek: SU 100

bog: Západ může za to , že na východě neumí vyvinout konkurenceschopný civilní letoun ?

Datum: 06.07.2017

Vložil: pepe

Titulek: Re: SU 100

SSJ 100 je projekt zdob naivity Ruska, kdy si Rusko opravdu myslelo, že rovnoprávná spolupráce se západem je reálná a také důsledek hospodářské krize z devadesátých let. RF již vystřízlivěla. Západ nebude podporovat konkurenci z Východu, zvláště ve strategickém odvětví jako je letectví, kde dominují Boeing a Airbus. Suchoj Superjet 100 je velmi moderní civilní letoun s objednávkami na zatím nejméně 384 letounů, z to již bylo nejméně 110 dodáno leteckým společnostem krom ruských, třeba do Irska, Laosu, Mexika, Kazachstánu, Thajska. Ovšem nečekejme, že se dostanou více do západních-evropských společností, za to by je vládnoucí představitelé nepochválili, i kdyby ony letounu byli z ryzího zlata. Motory byly vyvíjeny ve spolupráci s frantiky, angažovali se i Italové, dokonce podaly i objednávky, ale po určitých politických tlacích hlavně z USA od spolupráce odstoupily, jako Hollande od dodání Misrálů. Další projekt ruského civilního letectví je MS-21 neboli Jakovlev 242, který již má být maximálně ruský, není pravdou, že v Rusku nejsou schopní vybudovat konkurenční letoun, jen svého času chyběly peníze, které nyní dodá Čína, na tu se nyní Rusko orientuje, protože spolupráci se západem, potažmo Evropou již nevěří, protože Evropa nerozhoduje sama za sebe, vždy podlehne silnějším tlakům, i když je to v její neprospěch. Kdežto Čína je slibný rozvíjející se trh, kromě mnoha jiných faktorů

Datum: 06.07.2017

Vložil: Nikdo

Titulek: Re: Re: SU 100

Airbus ani Boeing letadla podobné velikosti(737-600, A318) nevyrábí již několik let. Je to podobný omyl , jako A-380 a 747-8 . V tomto segmentu dominují Embrair a Bombardier ale i tak se jedná o proti tomu co většina trhu chce o okrajový segment .Na SSj se podílela řada západních firem , Ruský je drak (bez dveří , reverzů , vstupního ústrojí motorů) i když i tam konzultoval Boeing. Par věcí se vyrábí v kooperaci (podvozek , motory , řízení )zbytek je čistě západní včetně nákladů na vývoj. Letadel je objednaných 384 , tedy současným tempem výroby mají práci tak na 15 let a ted se podívejte kolik objednávek a dodaných letadel má Boeing a Airbus a v jaké hodnotě .Nehledě na servis kterým Boeing a Airbus deklasují všechny i na západě. Tohle nikdy nemohla být konkurence. Je to prostě špatně zvolenej business plán a ten byl čistě ruskej .

Datum: 07.07.2017

Vložil: Mirra

Titulek: Re: Re: Re: SU 100

nějak se začít musí. Prý už vypracovávají modernizovanou variantu s maximálním podílem ruských součástek. Ostatně asi nikdo by nečekal že z ničeho vydupou stroj co bude konkurovat nejlepším Boeingům a Airbusům.

Datum: 07.07.2017

Vložil: Nikdo

Titulek: Re: Re: Re: Re: SU 100

Podle komentáře Pepeho sem myslel že civilní dopravní letouny umí a najednou začínaj od začátku ?Maximální podíl ruských součástek je hlavně důsledek pádu rublu . Mimochodem v Rusku nediktuje modernizaci trh ale Dmitrij Medveděv

Datum: 08.07.2017

Vložil: Karel

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: SU 100

No jistě, že umí. Suchoj létá je úspěšný. Z nuly na objednaných skoro 400 letounů to není vůbec špatné. Subdodávky mi nevadí.

Datum: 07.07.2017

Vložil: Cateye

Titulek: Re: Re: Re: SU 100

Špatně nastavený business plán to určitě nebyl, protože primárním cílem Super Jetu bylo podle Suchoje nahradit stovky Tu-134 a Jak-42 v postsovětském prostoru. A i když do tohoto prostoru vtrhla konkurence, trh je to stále obrovský. Na západě zase bude chvíli trvat, než se zbaví předsudkův kombinaci s házením klacků pod nohy od konkurence a politiků, protože segment úzkotrupých regionálních dopravních letadel neustále roste a srovnání neperspektivnosti jako u velkokapacitní kategorie A-380/B-747 je úplně nesmyslné. Nedávno zveřejněná studie Embraeru tvrdí, že do roku 2030 se prodá celosvětově osm tisíc letadel této kategorie.

Datum: 07.07.2017

Vložil: Nikdo

Titulek: Re: Re: Re: Re: SU 100

Jakých klacků ?

Vyhledávání