internetový armádní magazín

Státní zkoušky letounu Berjev A-100

15.08.2014 16:25

Státní zkoušky nového ruského vzdušného střediska řízení a včasné výstrahy (DRLO) Berjev A-100 Premier začnou v roce 2017, tuto informaci poskytl agentuře ITAR-TASS Anatolij Krajljuk, náměstek ředitele pro vědu a technologie koncernu Vega, který je hlavním dodavatelem elektronických systémů pro tento letoun.

Podle dalších vyjádření, v současné době v podnicích koncernu Vega již vrcholí výroba klíčových elektronických prvků prototypu nového stroje, který jak je známo bude postaven na základu nového ruského transportního letounu Iljušin Il-476, i když zvažovány byly i jiné platformy.

Státní zkoušky samotných elektronických systémů mají proběhnout v roce 2016.

Letoun A-100 bude po Tu-126 a A-50 představovat další generaci sovětských a ruských letounů DRLO, v "západní" terminologii -AWACS. Militarybox, CC BY-NC-SA

                    Berjev A-50U - současný nejmodernější ruský letoun řízení a včasné výstrahy

                                                   (foto: V. Kuzmin / CC BY-SA)

 

Diskusní téma: Státní zkoušky letounu Berjev A-100

Datum: 16.08.2014

Vložil: juro78

Titulek: a100

len nechapem preco nepouziju inu platformu napr,il96 alebo tu204.

Datum: 16.08.2014

Vložil: jsk

Titulek: Re: a100

protože na objemnou ruskou elektroniku je potřeba široký trup..

Datum: 16.08.2014

Vložil: srajunek

Titulek: Re: Re: a100

á promluvil inženýr a chytrolín dohromady, žééééééééééé...

Datum: 18.08.2014

Vložil: Pepa

Titulek: Re: Re: Re: a100

Myslím, že by bylo dobré, kdyby padaly aspoň nějaké argumenty a ne jen výkřiky do tmy. Kdyby jsme všichni spolu souhlasili, byla by to asi diskuse na prd, ale když nesouhlasím dá se to udělat lépe než označením za chytrolína.

Datum: 16.08.2014

Vložil: libor

Titulek: Re: a100

pretoze il 76 je v Ruskych vzdusnych silach siroko zauzivany kdezto tu204 vobec a il96 v malom mnozstve takze uspora v nahradnych dieloch a velky pocet vycvicenych posadok hra urcite nejaku rolu

Datum: 17.08.2014

Vložil: nesher

Titulek: Re: Re: a100

Tu 204 VVS používají. Např. speciální letadla v rámci smlouvy o otevřeném nebi. Myslím, že ten důvod proč chtějí použít IL 476 je někde jinde (třeba nechtějí riskovat problémy se zástavbou do jiného typu letadla, s IL 76 už mají zkušenosti, možná je za tím problém s infrasturou, 76 má určite menší nároky na kvalitu VPD a pozemního zabezpečení než primárne civilní Tu-204). Z čiste provozního hlediska by Tu-204 jako mnohem úspornější a rychlejší dával mnohem větší smysl. (obsah upraven redakcí - smysl informace zůstal zachován)

Datum: 21.08.2014

Vložil: Xawier

Titulek: Re: Re: Re: a100

S tímto odůvodněním se ztotožňuji asi nejvíc...

Záznamy: 1 - 7 ze 7

Vyhledávání