internetový armádní magazín

Diskusní téma: Spojené státy začínají škrtit dodávky F-35 do Turecka

Datum: 05.04.2019

Vložil: Hup

Titulek: Re: Re: Re: Re: Pre Turecko jasná voľba

Přesně chce to umět analyzovat. Tak zkusím to zkrátit T-90 není nic jiného než T-72BM. Ve své podstatě ve výrobě byla nepřetržitě. Pouze nebyly objednávky krom exportu. Tanků měli dost a sedmdesát dvojek velmi mnoho. Od roku tuším 1999-2000 byla vyráběna verze T-90A se svařovanou věží. RF dostával spíše symbolické dodávky a hlavně podpora exportu. A exportní úspěch je evidentní. A proč raději někteří dávají přednost modernizaci T-72BM3 než T-90. To je jednoduchá věc protože za cenu 1 T-90 dostaneš cca 3 modernizované T-72. To že v momentální situaci dostala přednost modernizace T-72, no od té se vlastně nikdy neustoupilo. A zato že se modernizují T-80 a konečně T-90 a nyní to bylo upřednostněno je reakce na současnou politickou situaci a chování USA v Evropě. Chce to umět analyzovat. Nejde jen o výrobní základnu, ale taky o politiku a prachy. Armata je úplně nová platforma. Koupily celou jednu řekněme jednotku v počtu 132 vozidel T-14, T-15, T-16. Ještě dlouho se ozkušovat v provozu, vyvíjet taktika a vychytávat mouchy. Ale na základě vzniklé vojenskopolitické situace nyní rusáci potřebují spolehlivé a odzkoušené tanky nejen na západní hranici. Velice logické, prosté, nic neočekávaného, naopak velice racionální řešení.

K Su-57, když ne kryty tak lopatky turbín. :D no to se několikrát řešilo, dokonce někteří počítaly i úhly. Tento letoun není hotový. Základ draku už by měl odpovídat sériovým strojům. Ale dokud nebude nový motor vlastně to sériový stroj není. Vstupní otvory ve tvaru koso-čtverce jsou naprosto v pořádku, i to se již několikrát řešilo. Existují i jiné řešení než americké S kanály. Můžeme spekulovat o zakřivení lopatek, či o kradmých materiálech z kterých je ono dmychadlo vyrobeno. To už je jedno. Podstatné je že u Suchoje určitě nesedí úplný pitomci aby si takové triviální věci nevšimly. Z cela jistě mají dobrý důvod pro své konstrukční řešení. Izl. 30 bude kratší, bude mít zubatou trysku bude kapotovaná. Umístění motorů je vychýlené od středové osy letounu, do jakoby Ypsilon a jsou o něco výše než vstupní otvory. To je již prokázané. Objektivně sériový letoun Su-57 uvidíme tak cca v roce 2025. I těch oněch 15 objednaných jsou více méně předsériovky pro zkoušky praktického nasazení u vojenského útvaru. Něco jako těch 132 Armat. Jestli tvrdí opak pak je to pouze marketing. Mimochodem ten první odkaz na T-50 s tím dmychadlem je nějaký podezřelý. Ten motor takto směřovat nemůže. Zkuste si najít nějaký z horního pohledu a od trysky protáhnout osu. Neříkám že nemůže být viditelný, ale takhle je to nějaké divné, zda tu nejde o něco jiného.

Jaseň-M vůbec nevím o jaké utrpení zde jde. Jo akorát o to že se v rusku vyrábí zas něco lepšího než v USA. Vše jde cirka dle planu. Jo a létos či za rok má zkušebně odpálit Zirkon. Virginie je jednoduší plavidlo taková ekonomická verze selwolfa. Jaseň-M je kvalitativně na vyšším levlu. Větší ponorka s posádkou jen cca 65 námořníku oproti Virginii s 132 námořníky .I to hovoří za vše.

Vyhledávání