internetový armádní magazín

Diskusní téma: Vysokorychlostní Apache

Datum: 22.05.2019

Vložil: hujer

Titulek: Re: Re: Re: Rechtěl jsem tím jenom říci, že pokud

Jistě. Jen podotknu, že jest pravdou že i vrtulník postavený na bázi původního sovětského vrtulníku Mi-24 dokáže dosáhnou rychlosti přes 400 km/h a tlačnou vrtuli k tomu vůbec nepotřebuje. Zkušební stroj MiL PSV (upravený Mi-35, a to je moderní variace Mi-24, ale původní koncepce) dosáhl rychlosti 403 km/h v říjnu 2016. ( https://ruslet.webnode.cz/technika/ruska-technika/letecka-technika/m-l-mil/mi-24-psv/ ).Slouží právě pro vývoj vysokorychlostních vrtulníků postupnou cestou která neznamená ekonomickou sebevraždu a již jsou známé nějaké praktické výsledky co se týká vývoje rotorů. Nové rotory budou průběžně dostávat Mi-28, Mi-35,Mi-38 ale i moderní verze Mi-8 (max. rychlost u Mi-28 se zvedá na nějakých 308 km/h u Mi-35 dokonce na cca 339 km/h). Tak při pohledu na tento americký vrtulník s tlačnou vrtulí a určitě mega cenou, který je schopen vycucat až nějakých 342 km/h a zcela běžným ruským Mi-35M ( a to není zrovna poslední výkřik techniky) s novým rotorem dávající nějakých 339 km/h vypadá trošku .... no jako špatný vtip za miliardy dolarů. (třeba i původní Kamov Ka-50 měl maximálku na 340 km/h, dvoumístná verze Ka-52 je těžší a má větší čelní odpor, tedy nějakých 315 km/h). No nic ve zlém, vše má právo na život.

Vyhledávání