internetový armádní magazín

Ukrajinský Antonov vyzval USA ke společnému projektu letounu An-77

05.07.2017 14:25

Ukrajinská společnost Antonov vyzvala Spojené státy ke společnému vypracování projektu vojenského transportního letounu An-77. Antonov ve svém návrhu počítá s širokou účastí amerických leteckých výrobců a dodavatelů zařízení. Letoun An-77 by podle Antonova mohl zaujmout pozici mezi stroji Lockheed C-130 Hercules s nosností do 21 tun a Boeing C-17 Globemaster III s nosností až 76 tun.

Projekt An-77 je založen na letounu An-70, jehož vývoj byl zahájen v Sovětském svazu již v polovině sedmdesátých let, a jehož první prototyp se po řadě různých změn ve vývojovém programu dostal poprvé do vzduchu v prosinci 1994.

Sériové výroby letounu An-70 nebylo nikdy dosaženo pro rozpory mezi Ukrajinou a Ruskem. Militarybox, CC BY-SA

                                                                    Antonov An-70

                                                          (foto: V. Kuzmin / CC BY-SA)

 

Diskusní téma: Ukrajinský Antonov vyzval USA ke společnému projektu letounu An-77

Datum: 06.07.2017

Vložil: Nikdo

Titulek: Re: Re: SU 100

Airbus ani Boeing letadla podobné velikosti(737-600, A318) nevyrábí již několik let. Je to podobný omyl , jako A-380 a 747-8 . V tomto segmentu dominují Embrair a Bombardier ale i tak se jedná o proti tomu co většina trhu chce o okrajový segment .Na SSj se podílela řada západních firem , Ruský je drak (bez dveří , reverzů , vstupního ústrojí motorů) i když i tam konzultoval Boeing. Par věcí se vyrábí v kooperaci (podvozek , motory , řízení )zbytek je čistě západní včetně nákladů na vývoj. Letadel je objednaných 384 , tedy současným tempem výroby mají práci tak na 15 let a ted se podívejte kolik objednávek a dodaných letadel má Boeing a Airbus a v jaké hodnotě .Nehledě na servis kterým Boeing a Airbus deklasují všechny i na západě. Tohle nikdy nemohla být konkurence. Je to prostě špatně zvolenej business plán a ten byl čistě ruskej .

Datum: 06.07.2017

Vložil: pepe

Titulek: Re: SU 100

SSJ 100 je projekt zdob naivity Ruska, kdy si Rusko opravdu myslelo, že rovnoprávná spolupráce se západem je reálná a také důsledek hospodářské krize z devadesátých let. RF již vystřízlivěla. Západ nebude podporovat konkurenci z Východu, zvláště ve strategickém odvětví jako je letectví, kde dominují Boeing a Airbus. Suchoj Superjet 100 je velmi moderní civilní letoun s objednávkami na zatím nejméně 384 letounů, z to již bylo nejméně 110 dodáno leteckým společnostem krom ruských, třeba do Irska, Laosu, Mexika, Kazachstánu, Thajska. Ovšem nečekejme, že se dostanou více do západních-evropských společností, za to by je vládnoucí představitelé nepochválili, i kdyby ony letounu byli z ryzího zlata. Motory byly vyvíjeny ve spolupráci s frantiky, angažovali se i Italové, dokonce podaly i objednávky, ale po určitých politických tlacích hlavně z USA od spolupráce odstoupily, jako Hollande od dodání Misrálů. Další projekt ruského civilního letectví je MS-21 neboli Jakovlev 242, který již má být maximálně ruský, není pravdou, že v Rusku nejsou schopní vybudovat konkurenční letoun, jen svého času chyběly peníze, které nyní dodá Čína, na tu se nyní Rusko orientuje, protože spolupráci se západem, potažmo Evropou již nevěří, protože Evropa nerozhoduje sama za sebe, vždy podlehne silnějším tlakům, i když je to v její neprospěch. Kdežto Čína je slibný rozvíjející se trh, kromě mnoha jiných faktorů

Datum: 06.07.2017

Vložil: Nikdo

Titulek: SU 100

bog: Západ může za to , že na východě neumí vyvinout konkurenceschopný civilní letoun ?

Datum: 05.07.2017

Vložil: Mates

Titulek: re

Toho letadla je škoda,rozhodně to nebyl špatný stroj,ale po těch letech už moc nevěřím,že se dočká sériové výroby..

Datum: 06.07.2017

Vložil: vombat

Titulek: Kdeže lonské sněhy jsou...

Jako partner nebo i konkurence pro USA je reálný náš Evropský Airbus A400M. Pokud Amíci zareagují několika úsměvy číslo 4
bude to velmi diplomatická, profesionální reakce...

Rusko nemělo jinou možnost než Antonov An-70. Ovšem klidně
ho oželí. Ukrajina už s takovým klidem neoželí zakázky z Ruska. Bude muset prodat cokoli jakkoli pude a začít téměř od píky.

No a to měly pro rusy práskat nové Ruslany...Antonov An-124 Ruslan (v označení NATO: "Condor") je po Antonov An-225 druhé největší
sériově vyráběné transportní letadlo na světě.

An 70 je škoda bylo a je to dobré letadlo. Jeho šance na západě minula když sešlo z plánovaného nákupu Německem které zvažovalo nákup 75 Antonovů An-70. Nakonec dalo přednost právě Airbusu A400M. Také Česká republika
počítala s třemi kusy ,které měla získat v rámci deblokace Ruského dluhu...No nakonec asi skončí An 70 neslavně. Ovšem my to můžeme
brát pozitivně o konkurenci méně pro Airbus A400M.

Datum: 05.07.2017

Vložil: Pepe

Titulek: An-77

Ukrajinci mohou zapomenout, jako keci jsou to pěkné, i papír to snese, ale po několika amerických úsměvech číslo 4 se vyskytnou nepřekonatelné problémy, které takové nápady rychle pošlou do kytek.

Datum: 08.07.2017

Vložil: bog

Titulek: Cha

Cha cha cha

Datum: 07.07.2017

Vložil: vombat

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co by kdyby

Všechny parlamentní strany včetně extremistické KSČM tvrdí že z EU těžíme: finanční dotace, přístup k trhům svobodný pohyb atd...
Všechny jsou pro setrvání v EU. Jsme suverénní a z EU můžeme vystoupit kdykoli. Není to RVHP když nás Rusko okupovalo a o suverenitě se
nám mohlo tak akorát zdát...

Laciná pracovní síla je tím lacinější čím dál na východ a čím víc tam řádil komunismus. V EU porostou platy
rychleji než bez ní (dotace, přístup k trhům a rychlejší narovná právního prostředí znetvořeného komunismem.) Naše ekonomika je exportní
konkurenceschopná s přístupem a zaměřením na vyspělé trhy.

Je jasné že po ekonomicko-politickém kolapsu komunismu. Po kterém nám
zůstala holá pr... jsme nemohli skupovat západ ,ale naopak...Všechny parlamentní strany i extremistická KSČM jsou pro členství EU
a tvrdí že mimo jiné i pro penězovod kterým k nám proudí finance z vyspělé, bohaté, demokratické západní evropy. Tvrzení že tomu tak není
je tedy extrémě extrémistické. No a hlavně lživé.

Datum: 07.07.2017

Vložil: bog

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Co by kdyby

Vplyv, lacnú a kvalitnú pracovnú silu, trh, zrušenie potenciálnej konkurencie /strojárska výroba, poľnohospodárstvo - zrušené alebo skúpené/, politických vazalov. My - suverenitu.

Datum: 07.07.2017

Vložil: Nikdo

Titulek: Re: Re: Re: Re: Co by kdyby

Co tak hodnotného získali a mi ztratili ?

Vyhledávání