internetový armádní magazín

Ukrajinský Antonov vyzval USA ke společnému projektu letounu An-77

05.07.2017 14:25

Ukrajinská společnost Antonov vyzvala Spojené státy ke společnému vypracování projektu vojenského transportního letounu An-77. Antonov ve svém návrhu počítá s širokou účastí amerických leteckých výrobců a dodavatelů zařízení. Letoun An-77 by podle Antonova mohl zaujmout pozici mezi stroji Lockheed C-130 Hercules s nosností do 21 tun a Boeing C-17 Globemaster III s nosností až 76 tun.

Projekt An-77 je založen na letounu An-70, jehož vývoj byl zahájen v Sovětském svazu již v polovině sedmdesátých let, a jehož první prototyp se po řadě různých změn ve vývojovém programu dostal poprvé do vzduchu v prosinci 1994.

Sériové výroby letounu An-70 nebylo nikdy dosaženo pro rozpory mezi Ukrajinou a Ruskem. Militarybox, CC BY-SA

                                                                    Antonov An-70

                                                          (foto: V. Kuzmin / CC BY-SA)

 

Diskusní téma: Ukrajinský Antonov vyzval USA ke společnému projektu letounu An-77

Datum: 08.07.2017

Vložil: Karel

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: SU 100

Mám takový dojem, že ty patříš mezi lidi, kteří nesnesou když se o Rusku napíše něco pozitivního. Všichni tady víme o co v této problematice jde. Děláš ze sebe akorát blba. A o tom jak západ umí likvidovat konkurenci by mohl vyprávět třeba bývalý vlastník plzeňské Škodovky Soudek s jeho záměrem postavit továrnu na lacinou výrobu plechovek na nápoje.

Datum: 08.07.2017

Vložil: vombat

Titulek: Z nuly na sto za ......

Rusko samozřejmě umí zabodovat. Např Sputnik, Gagarin. Objektivita je důležitá aby člověk nepodléhal sebeklamu.
Ovšem že občas dojde v tvrdé konkurenci na klacky pod nohy. Nikdo se ptal konkrétně na jaké? V 90 letech začali
se středákem Tupolev Tu-204. Tupolev Tu-154 vozil v barvách Luftwaffe nejvyšší činitele Německa. Naši hokejisti
s ním přiletěli z Nagána...Rusové rozhodně nezačínali od nuly! (Ruský Concord Tu 144 technologický potenciál byl velký)
A kam se za tu dobu dostali?

Embaer se v 90 letech začal pořádně rozjíždět. Jeho letadla byla přímou konkurencí pro západní museli čelit stejným problémům popř i klackům jako Rusy! A kam se za tu dobu dostali? Kdo umí umí.

Datum: 08.07.2017

Vložil: Cateye

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: SU 100

Tak nákup Super Jetů irskou společností CityJet byl poměrně hodně medializován, dokonce i u nás. V Británii to bylo (oficiálně) díky vyhrocené situaci na Ukrajině o hodně intenzivnější: tlaky na storno, výzvy k bojkotu CityJetu, narážky a posměšky na východní techniku přibližně v takové "odborné" úrovni, jako když okolo plul čadící Admirál Kuzněcov, atp...

Datum: 05.07.2017

Vložil: Mates

Titulek: re

Toho letadla je škoda,rozhodně to nebyl špatný stroj,ale po těch letech už moc nevěřím,že se dočká sériové výroby..

Datum: 05.07.2017

Vložil: Pepe

Titulek: An-77

Ukrajinci mohou zapomenout, jako keci jsou to pěkné, i papír to snese, ale po několika amerických úsměvech číslo 4 se vyskytnou nepřekonatelné problémy, které takové nápady rychle pošlou do kytek.

Datum: 06.07.2017

Vložil: vombat

Titulek: Kdeže lonské sněhy jsou...

Jako partner nebo i konkurence pro USA je reálný náš Evropský Airbus A400M. Pokud Amíci zareagují několika úsměvy číslo 4
bude to velmi diplomatická, profesionální reakce...

Rusko nemělo jinou možnost než Antonov An-70. Ovšem klidně
ho oželí. Ukrajina už s takovým klidem neoželí zakázky z Ruska. Bude muset prodat cokoli jakkoli pude a začít téměř od píky.

No a to měly pro rusy práskat nové Ruslany...Antonov An-124 Ruslan (v označení NATO: "Condor") je po Antonov An-225 druhé největší
sériově vyráběné transportní letadlo na světě.

An 70 je škoda bylo a je to dobré letadlo. Jeho šance na západě minula když sešlo z plánovaného nákupu Německem které zvažovalo nákup 75 Antonovů An-70. Nakonec dalo přednost právě Airbusu A400M. Také Česká republika
počítala s třemi kusy ,které měla získat v rámci deblokace Ruského dluhu...No nakonec asi skončí An 70 neslavně. Ovšem my to můžeme
brát pozitivně o konkurenci méně pro Airbus A400M.

Datum: 05.07.2017

Vložil: bog

Titulek: Haha

Už vidím ako západ podporuje konkurenciu na východe. I superjet 100 je šrot z tohto dôvodu. Bez Ruska môže Ukrajina na technologický rozvoj zabudnúť.

Datum: 06.07.2017

Vložil: vombat

Titulek: Co by kdyby

Kdyby tenkrát Německo potažno Airbus šli do úzké spolupráce s Antonovem na "Evropském" An 70 a dále pokračovali v spolupráci na technologické
a ekonomické úrovni. Tak když by to šlo dobře tak by to možná nedošlo k anexi Krymu a válce na Ukrajině.

Když si vezmete kolik EU dává do různých fondů...Tohle mohlo být výhodné pro obě strany....Mohli klidně Antonov koupit jako škodovku. Evropa bude v budoucnu muset začít myslet víc strategicky a nespoléhat pouze na USA.

Datum: 06.07.2017

Vložil: bog

Titulek: Re: Co by kdyby

Európa do budúcna skončila v nánose teroristov. Ešte budú európske krajiny východného bloku ďakovať, že nespadali pod ten "vyspelý" západ. Spolupráca EU s nami spočíva vo vyciciavaní potenciálu a ich fondy sú akurát na zničenie suverenity.

Datum: 06.07.2017

Vložil: vombat

Titulek: Re: Re: Co by kdyby

Souhlas že terorismus je problém. Na rozdíl od suverenity tu na rozdíl od doby kdy nás okupovalo rusko konečně máme. A můžeme znovu rozvíjet náš technický, ekonomický a demokratický potenciál. No a že dostáváme peníze to je jistě ten nejhorší zločin EU. Měli bychom za to EU zažalovat. Nebo založit partyzánskou skupinu Brežněvovci-Putinovci a přepadat vozy z penězi které k nám jedou z EU. Zločinci. Penězorozdavači. FUj! Hnus!!

Vyhledávání