internetový armádní magazín

Ukrajinský Antonov vyzval USA ke společnému projektu letounu An-77

05.07.2017 14:25

Ukrajinská společnost Antonov vyzvala Spojené státy ke společnému vypracování projektu vojenského transportního letounu An-77. Antonov ve svém návrhu počítá s širokou účastí amerických leteckých výrobců a dodavatelů zařízení. Letoun An-77 by podle Antonova mohl zaujmout pozici mezi stroji Lockheed C-130 Hercules s nosností do 21 tun a Boeing C-17 Globemaster III s nosností až 76 tun.

Projekt An-77 je založen na letounu An-70, jehož vývoj byl zahájen v Sovětském svazu již v polovině sedmdesátých let, a jehož první prototyp se po řadě různých změn ve vývojovém programu dostal poprvé do vzduchu v prosinci 1994.

Sériové výroby letounu An-70 nebylo nikdy dosaženo pro rozpory mezi Ukrajinou a Ruskem. Militarybox, CC BY-SA

                                                                    Antonov An-70

                                                          (foto: V. Kuzmin / CC BY-SA)

 

Diskusní téma: Ukrajinský Antonov vyzval USA ke společnému projektu letounu An-77

Datum: 07.07.2017

Vložil: vombat

Titulek: Re: mimo

Samozřejmě že investor ze západu není kouzelný proutek který vykouzlí zářnou budoucnost. Může pomoci nahoru např: Škodovka, nebo podnik aspon udrží na hladině. např: Aero Vodochody. Tedy "udrží na hladině" Aero má po zhroucení Ruských trhů na něž byl jednostranně orientován. Následné peripetie s transformací na pružnou firmu opět plusové čísla. Dlouhodobě roste zisk i počet zaměstnanců. Kupříkladu v roce 2014 utržila kolem čtyř miliard korun. Takže Antonovu by nevadilo dopadnout jak Aero růst zaměstnanců a zisku. Bohužel jak jste trefně napsal právě že zůstal mimo. No a vypadá to že ted už je pozdě aby ho někdo chtěl Ukrajinský stát na subvence rozhodně nemá. A zahraniční investoři nemají zájem. An 77 je pokus jak nějaké nalákat. Nic víc nic mín....

PS:Nový prezident Aera, Giuseppe Giordo, byl v letech 2011 až 2015 ředitelem Alenie Aermacchi, největšího leteckého výrobce v Itálii s více než 11 tisíci zaměstnanci. To je ta firma která spolupracovala s rusi na cvičném letadle Jakovlev Jak-130 (‘Mitten’)...

https://ruslet.webnode.cz/technika/ruska-technika/letecka-technika/a-s-jakovlev/jak-130-mitten-/

Datum: 07.07.2017

Vložil: Mirra

Titulek: mimo

Antonov má peška že zůstal sám jak kůl v plotě. USA mají Boeing, EU má Airbus, Rusko má svůj konglometrát kde je Iljušin, Jakovlev, Suchoj a Čína tuším svůj Comac, jižní Amerika Embrarer. Antonov zůstal po tom neštastném konfliktu sám a myslím že před pár měsíci se psalo o tom že mu ruská korporace silně přetahuje personál. Takže pokud se nestane zázrak tak to má tahle slavná letecká kancelář spočítané. A jak tu někdo psal, že kdyby to tehdy dali do paktu s Němci - těžko říct jak by to dopadlo, ale obávám se že jako u nás s Aerem Vodochody.

Datum: 08.07.2017

Vložil: Cateye

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: SU 100

Tak nákup Super Jetů irskou společností CityJet byl poměrně hodně medializován, dokonce i u nás. V Británii to bylo (oficiálně) díky vyhrocené situaci na Ukrajině o hodně intenzivnější: tlaky na storno, výzvy k bojkotu CityJetu, narážky a posměšky na východní techniku přibližně v takové "odborné" úrovni, jako když okolo plul čadící Admirál Kuzněcov, atp...

Datum: 08.07.2017

Vložil: vombat

Titulek: Z nuly na sto za ......

Rusko samozřejmě umí zabodovat. Např Sputnik, Gagarin. Objektivita je důležitá aby člověk nepodléhal sebeklamu.
Ovšem že občas dojde v tvrdé konkurenci na klacky pod nohy. Nikdo se ptal konkrétně na jaké? V 90 letech začali
se středákem Tupolev Tu-204. Tupolev Tu-154 vozil v barvách Luftwaffe nejvyšší činitele Německa. Naši hokejisti
s ním přiletěli z Nagána...Rusové rozhodně nezačínali od nuly! (Ruský Concord Tu 144 technologický potenciál byl velký)
A kam se za tu dobu dostali?

Embaer se v 90 letech začal pořádně rozjíždět. Jeho letadla byla přímou konkurencí pro západní museli čelit stejným problémům popř i klackům jako Rusy! A kam se za tu dobu dostali? Kdo umí umí.

Datum: 08.07.2017

Vložil: Karel

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: SU 100

Mám takový dojem, že ty patříš mezi lidi, kteří nesnesou když se o Rusku napíše něco pozitivního. Všichni tady víme o co v této problematice jde. Děláš ze sebe akorát blba. A o tom jak západ umí likvidovat konkurenci by mohl vyprávět třeba bývalý vlastník plzeňské Škodovky Soudek s jeho záměrem postavit továrnu na lacinou výrobu plechovek na nápoje.

Datum: 07.07.2017

Vložil: Nikdo

Titulek: Re: Re: Re: Re: SU 100

Jakých klacků ?

Datum: 07.07.2017

Vložil: Cateye

Titulek: Re: Re: Re: SU 100

Špatně nastavený business plán to určitě nebyl, protože primárním cílem Super Jetu bylo podle Suchoje nahradit stovky Tu-134 a Jak-42 v postsovětském prostoru. A i když do tohoto prostoru vtrhla konkurence, trh je to stále obrovský. Na západě zase bude chvíli trvat, než se zbaví předsudkův kombinaci s házením klacků pod nohy od konkurence a politiků, protože segment úzkotrupých regionálních dopravních letadel neustále roste a srovnání neperspektivnosti jako u velkokapacitní kategorie A-380/B-747 je úplně nesmyslné. Nedávno zveřejněná studie Embraeru tvrdí, že do roku 2030 se prodá celosvětově osm tisíc letadel této kategorie.

Datum: 08.07.2017

Vložil: Karel

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: SU 100

No jistě, že umí. Suchoj létá je úspěšný. Z nuly na objednaných skoro 400 letounů to není vůbec špatné. Subdodávky mi nevadí.

Datum: 07.07.2017

Vložil: Nikdo

Titulek: Re: Re: Re: Re: SU 100

Podle komentáře Pepeho sem myslel že civilní dopravní letouny umí a najednou začínaj od začátku ?Maximální podíl ruských součástek je hlavně důsledek pádu rublu . Mimochodem v Rusku nediktuje modernizaci trh ale Dmitrij Medveděv

Datum: 07.07.2017

Vložil: Mirra

Titulek: Re: Re: Re: SU 100

nějak se začít musí. Prý už vypracovávají modernizovanou variantu s maximálním podílem ruských součástek. Ostatně asi nikdo by nečekal že z ničeho vydupou stroj co bude konkurovat nejlepším Boeingům a Airbusům.

Vyhledávání